joi, 21 iulie 2011

Dragostea ramane, sufletul nu


Edward este nou la scoala si este intr-un anturaj gresit.
Ce se intampla cand cunoaste o fata?Ce secret are ea?


Asta a fost un fel de trailer. Coming Soon...

NOW ….in Theatres…
———————————————————————————————————
Edward pov


Pentru inceput ar trebui sa ma prezint:ma numesc Edward Cullen si am 17 ani
imi plac plimbarile pe plaja si mancarea italiana.parul meu este de culoarea topazului (albastru sau portocaliu?) din cauza surorii mele enervante,Alice care m-a drogat si mi-a vopsit parul cat eram inconstient.

Imi amintesc si acum lectia pe care am invatat-o cu greu : NU TE PUNE CU HAINUTELE MELE . Grea lectie,dar am invatat-o pana la urma, cu greu. Daca va intrebati (Nu ne intrebam…hai treci direct la subiect) cum a fost (nu ne prea pasa, dar hai, spune) (Red e mai rabdator dupa cate se vede)…sa va povestesc :nu-mi aduc aminte ce zi era pentru ca eram drogat, dar eram nervos pe Alice si i-am rupt cu dintii hainutele (blanurile) pe care le-am jupuit de pe  prada, ar trebui sa am mai mare grija cu camerele din dulapul ei si asa m-a prins (dulapul ei era dotat cu camere de supraveghere, gardieni si capcane medievale).Si a doua zi aveam intalnire cu o fata. Fiind miezul noptii hotarandu-ma cu ce sa ma imbrac…..in cele din urma am gasit. 

Si cred ca este capodopera spiridusului lui mos Craciun, ca dimineataza (nu stiu ce e asta, cred ca ceva intre dimineata si amiaza - dimineataza) m-am trezit cu parul roz bombon.

Si a trebuit sa ma fac cu negru si asa am obtinut culoarea pe care o am acum (roz + negru = topaz).Parintii mei s-au mutat din Londra aici si nu au vrut sa lasam spiridusul acolo la Polul Nord unde ii era locul. Dar…..la urma urmelor este sora mea.
 
Sunt in Forks de 1 saptamana si mi-am facut deja 3 prieteni :Johnny, Max si Alex.Toti trei sunt imaginari, dar inca lucrez la asta. Sunt destul de interesanti…adica facem lucruri came inegale (inegale ca dimensiune. Sigur nu vrei sa zici "ilegale"?)…dar trebuie san e distram si noi,nu? (nu !)
Bani fac pamantu sa se invarta.



Si acum Edward incepe sa cante rap:

”Bani fac.. pamantu sa..se invarta.. sa se invarta
Sa faci bani e un lucru asha frumos, e beton cand simti buzunaru gros (Edward in propriul lui videoclip hip-hop dupa blocurile gri din Forks)
Ce cocaina, care ecstasy cacat.. am energie cand bani imi curg din bancomat (ma tavalesc de ras). Ai forta mergi cu capul sus lumea e jos, amanetu’ de la scara e doar un chiosc jegos. Nu transcrie chiar toata piesa, te rog.
Ai aripile intinse ca poti sa sa faci ce vrei ,parca iti zambeste altfel vecina de la 3
Adio adidasi nashpa, nike adio anunturi matrimoniale pe site
Te imbraci din occident Milano,Burxelle.. fetele se invart in jurul tau ca intr-un carusel
Ma liniuta ta (Esme) nu mai merge cu metrou’ are sofer,
Vor sa te cunoasca smecherii din cartier
Ochii le sticlesc,miroase a cash ,vor sa te lase fara bani sa dormi pe presh….
asta trebuia sa fie telefonul meu.


Adoram melodia asta si il admiram pe Puya (in loc de « y » as pune « l », i se potriveste mai bine) ca a avut cvurajul sa se lase de droguri si ca acum isi exprima sentimentele viata prin muzica.” (draga autor de ficuri, TE DETEST !)

Cine ar fi crezut...Edward e fan Puya.

Off….ce dor imi este de ea…….de parul ei de culoarea mahonului……ingerasul meu,protetor , oh…Puya !….Treci de la rap la versuri romantice asa brusc?

‘’Edward inceteaza, ea s-a mutat, cine stie unde !Nu mai delira si vezi ca iti suna telefonul’’ spuse Puya.

Ia taci din gura !Mi-am scos telefonul din buzunar si am vazut ca apelantul era :Max Factor


-Alo? Sunt eu…Picasso..

-In seara asta…adica acum mergem sa innotam vii?

- Adica sa inotam?

- Nu frate, sa innotam!

-Unde?

-La debarcader sa innotam printre yahturi ca niste baietasi de cartier ce suntem!

-Dar….sunt reciclate deseuri nucleare….si…e câh!

-Ti-e frica ?

-Mie ? Nu ! Eu sunt Neinfricatul Edward the Gangster.

- Atunci vii ?
-Sigur ca vin !si am inchis telefonul.

M-am schimbat si am coborat jos nu sus cand am vazut spiridusul batand din picior :
- O sa te spun lui Mos Craciun ca nu esti cuminte!

-NU TE DUCI NICAIERI!a spus ea

-Ba da si nu o sa ma obligi !

-Bine…pleaca !Dar o sa regreti ! O sa innoti pana o sa te inneci in inntunecimea lacului!

Am deschis usa si gasca mea (Puya, Emmet, ala gras de la BUG Mafia si alti ratati ai Romaniei) ma astepta intr-un jeep.

-Hey baieti !Ce faceti ! Yo, yo, yo !

-Bine !Sunteti gata de petrecere ?a tipat Max cand se asezase pe un ac

Max era tipul care venea cu ideile si ne influenta iar noi ceilalti eram prostii lipsiti de personalitate care il ascultau.


A bagat piciorul pe pedala si cred ca in 10 minute si-l pierduse dar eram deja la debarcader.Imi era asa frica sa sar…acolo erau numai chestii toxice si radioactive . Daca imi cresc tentacule?. Vocea lui Alex :

-Unde este pustiul ala ?

-Care pusti ?intreb eu

-Puya 

-Tocilarul!

O camioneta rosie a venit:

-In sfrasit ai venit!Esti gata sa intri in club? a spus camioneta rosie.

Imi era mila de bietul pusti,nu trebuia sa faca asta,doar ca sa fie acceptat.S-a dus pe Margie (Margie e o tipa? Sau e "margine" scris gresit si cu litera mare?) si :


-Eu nu mai stau aici ! Nu sunt de acord cu ce faceti voi ! Pustiule acolo sunt nu mai deseuri toxice si nu o facae pentru a fi acceptat, ca nu vei fi ! spuse din nou camioneta, luand atitudine in fata nedreptatii.

-Dar atunci…

-Ca sa se amuze !

-Edward taci !a zis Max
-Sa tac cand am dreptate ?
-Tu la ce ai fost supus?

-La nimic !am raspuns.

-Deci totul a fost o minciuna ?

Eu nu mai urmaresc conversatia asta. Treziti-ma cand se termina.

-Da !totul a fost o minciuna !Eu am plecat de aici !

-Si eu !

Si eu.

Si eu.

-O sa va arat eu ca nu este nimic, spuse o persoana din public

-Vrei sa te duc eu ?

-Sigur !

Ne-am urcat in camioneta si pe la jumatatea drumului masini de politie se indreptatu spre locul,unde am fost noi.

Parca ar fi inceputul filmului "A walk to remember". EXACT!


****(acasa)*****

-Multumesc mult ca m-ai adus,Justin Timberlake!

-Nu ai pentru ce Timbaland !Ne vedem maine !

-Pe maine ! si am intrat in casa .

Am deschis usa incet si Alice statea nervoasa si schimba canalele :

-De ce nu dormi ?

-EDWARD !si a vvenit si m-a imbratisat.

-Nu-mi pui nimic in cap nu ? O caciula sau vreo palarie...

-Nu prostututule !Iti pregatesc un sandwis ?

’’Prostutule,sandwis….’’ce se intampla aici ?

-Alice ce esti ?

-Sunt spiridusul lui Mos Craciun, prostutule.

-Sunt sora ta !

-O sora care niciodata nu mi-ar pregati un sandwish.Daca esti sora mea ce cumloare au chilotii mei ? (Ce legatura are sora cu chilotii ?)

Edward banuia ca Alice a fost rapida de extraterestrii, asa ca o verifica prin intrebari capcana.O sora adevarata ar trebui sa-i stie culoarea chilotilor.

-Chiar vrei sa-ti raspund la intrebare ?

-Nu nu vreau sa-mi raspunzi !Dar ce este cu atata amabilitate ?

-Pur si simplu imi era dor sa-ti pregatec un sandwish !

-Al,tu niciodata nu mi-ai pregatit un sandwish !

Terminati odata cu "sandwish-ul" ala! Sa pregateasca cineva un amarat sendvis odata, ca mi s-a facut foame.

-Bine…..ma bucur ca nu ai sarit !

Alice stie ca Edward nu a sarit pentru ca nu i-au crescut tentacule si nici nu miroase a broaste si deseuri toxice.

-Wow, ar trebui sa fac mai des lucruri periculoase !

Alice pentru o sora care nu a facut in viata ei un sandwish….l-a facut destul de bun.Apoi m-am bagat in pat si am adormit.

(a doua zi)
Trrr….Trrr…..Trrr…..Wake up…Trrr…Trrr
Am intins mana si l-am oprit.M-am ridicat oboist (nu fagotist sau clarinetist, ci oboist)din pat si –am dus sa-mi fac un dus fierbinte cu mult clabuci.Am dat drumul la apa fierbinte si pus gel de dus cu capsuni…..adoram mirosul pe care il ofera spuse Edward care intre timp devenise drag queen. Cam gay pentru un gangster ca tine dar in fine...

Am inchis apa si m-am asezat in cada.Aburul imi facea sa inched ochisorii mei draguti sic red ca am adormit,darn u pentru mult timp:
-Edward ce dracu faci in baie? zise Dobby

- Beauty Bath Time!!!

-Hm…dorm !
-Hai iesi de acolo ca suntem in intarziere.
Off…m-am resemnat si in 10 minute eram gata.
Chiar era necesar pasajul asta despre momentul de infrumusetare pentru Edward?


Bella pov.

Dormeam si o stare de greata m-a facut sa-mi deschid ochii. Am ridicat ochii si a varsat din nou. Starea de greata era cauzata de faptul ca m-am trezit intr-un fanfic idiot.Uram cand se intampla asta.Astazi era o noua zi….una ingrozitoare. Trebuia sa am grija ce manac. Toate astea din cauza leucemiei.

Credeam ca sunt eu paranoica, dar deja seamana prea mult cu "A walk to remember". Daca personajele sunt ale lui Stephenie Meyer, iar scenariul siropos e luat dintr-un film, autoarea ficului cu ce a contribuit de fapt? 

  
Eram in Anglia cand am fost diagnosticata cu leucemie in ultima faza.Anglia…ce loc frumos….acolo aveam o familie…un iubit,iar acum nu mai am nimic.A trebuit sa ma despart de el,pentru ca…..nu vroiam fara R sa sufere dupa mine.Sa stea langa mine…steam ca ii este greu,eu insa m-am resemnat nu definitive.Mai aveam 2 luni de viata,daca luam medicamente.2 luni si viata mea se va sfarsi.Mama mea nu a putut suporta asa ceva si a suferit un atac si a murit,iar tata…..nu mai numai el mi-a ramas.Imi parea rau ca trebuie sa-l las,dar stiu ca Sorina (vecina din Romania de la et.3) il va ajuta sa treava peste asta.II va fi greu,dar ma va uita ....in fond, nu eram importanta pentru el.Am coborat jos sau sus din pat si m-am dus sa-mi facc un dus.

Am uitat sa ma prezint ma numesc:Isabella Marie Swan.Am 16 ani si am boala de cancer (ma fata hotaraste-te ce ai, leucemie sau cancer) in ultima faza.Am parul de culoarea mahonului si ochii caprui.O analiza asupra mea….nu prea ma pricep sa-mi facc…. (dar ma pricep mai bine sa pozez sexy in ultimele 2 luni de viata)


(autoarea ficului ne serveste o poza cu Kristen Stewart de la sedinta foto, ca sa nu se mai chinuie sa se descrie, iar noi sa nu ne mai chinuim sa ne-o imaginam)

Apa fierbinte face minunti pentru mine…..am iesit din baie infasurata in hartie igienica .Pe birou aveam pastilele pe care trebuia sa le iau.Le-am bagat in mana si le-am inghitit (Tu inghiteai cu mainile ? Hm…).Erau dezgustatoare,daca era dupa mine..eu nu le-as mai lua.

Colegii de la scoala nu stiau,dar nici nu vroiam sa stie..m-ar fi tratat diferit.M-am dus in fata dulapului si am scos o rochita de vara siin piciorare niste sandale si am coborat jos sus ?. Pe fetele lor (fetele sandalelor) se citea tristete….moarte….mila…….Imi era mila de ei,dar trebuiau sa accepte injectia. (care injectie ? cine trebuia sa o accepte ?)
 

Eu eram de acord,chiar daca asta insemna ca eu sa mor mai devreme.M-am asezat si am mancat cat de repede puteam. Nu puteam sa stau in aceeasi casa,sa le simt suferinta pe care si eu o impartasesc,dar eu m-am obisnuit cu asta.Am iesit din casa si mi-am scos Jeep-ul din garaj si m-am indreptat spre scoala. Trebuia sa dau niste examene care imi erau de folos in viata de apoi.Imi iubeam masina…..dar…..sa mori inseamna sa lasi totul in urma.Sa incheiat o calatorie si incepe alta.Una venica.

Si uite ca am ajuns si la scoala.Langa locul meu era parcata un Volvo si Angela statea in fata lui,asteptandu-ma.Nu mai numai ea stia de boala mea.De cand m-am mutat aici,nu prea mai socializez cu ceilalti,pur si simplu m-am inchis in mine.Te deraanjeaza cand vezi ca altii isi irsoesc viata fumanad,baund (baund?) si…….dar tu iti pierzi viata intr-un fanfic.Am coborat din masina si m-am dus spre Angela.


-Salut !Ce faci ?

-Bine tu ?

-Hey, cine sunt cei care au venit in Volvo.
-Sunt niste fitosi!

-Aham…si clopotelul pe care in aceste doua luni de viata…ma voi bucura de el. hm?

-Si….stii tu.Cat mai ai de trait ? spuse Angela cascand insensibila in timp ce scoase o pila din geanta si incepu sa-si repare niste unghii rupte.
stiam ca o deranjeaza sa ma intrebe asa ceva.Nu-mi puteam inchipui ce este in sufletul ei. Intodeauna mi-a fost o prietena,sora…….a fost langa mine la clipele grele.



Eu m-am dus spre ora de biologie si ea la desen.Biologia im placea…o adoram,dar proful prea exagera.Am intrat in clasa si l-am vazut pe el.Ce cauta aici?Ce vrea?

-Domnisoara Swan,v-ati decis sa ne onorati cu prezenta?de asta ziceam.

CAnd profesorul mi-a pronntat numele,Edward s-a intors cu capul la mine:

-Isabella?a zis cu voce tare

-Ce e ora mea?La biroul directorului, amandoi!

El s-a ridicat si a venit langa mine:

-Ce cauti aici?am intrebat eu

-Aici locuiesc! a zis . Locuiesc in laboratorul de biologie, dorm pe o banca si imi gatesc mancare in eprubete.

-Da sigur!

-Serios!

-Hai taci! Zise un cioban care pazea oile profesorului

Spre uimirea mea (si spre usurarea mea, pentru ca nu mai puteam sa urmaresc un schimb de replici atat de interesant) nu a mai zis nimic. 

***
 

-Cum va mai simtiti domnisoara Swan? spuse camioneta rosie.

-Cum adica cum se simte?intreba Edward langa min, in timp ce eu faceam semne disperte sa taca din gura, insa nu le-a observat:

-Pai cu boala ei..cu leucemia! Saraca fata mai are 2 luni de viata! continua camioneta care vorbea despre Isabella ca si cum n-ar fi fost acolo

Ahahahaha. Moartea e tratata cu atat superficialitate in ficul asta, incat imi vine sa ma sinucid.
 

-CE?BELLA CUM MI-AI PUTUT FACE ASA CEVA? a urlat Edward luand-o la bataie.

-AM ACCEPTAT ASA CEVA ,DAR ACUM CA IESTI ACI………Acum ca "iesti aci", toate regulile de ortografie s-au schimbat pentru totdeauna.


Edward pov
Nu-mi venea sa cred ca am revazut-o si ca prostul de profesor ne-a trimis la director.Cand am aflat ca Bella o sa moara simteam ca nu mai am motiv sa traiesc…..cerul s-a destramat in doua ca un tricotaj ,pamanatul imi fugea de sub picioare ca un pick-up disk .Ma simteam oribil…


-TE IUBEM SI TE IUBESC,DAR AM ACCEPTAT ASA CEVA ,DAR ACUM CA IESTI ACI…, spuse Bella cu accent moldovenesc

Si a lesinat….am iesit afara si am strigat sa se cheme o salvare,dar era prea tarziu.

Mai avea doua luni de trait, dar a omorat-o Edward. Oh well...Hai mai repede cu finalul.

Cu greu am plecat de langa trupul ei lipsit de suflet ; nu avea rost sa stau cu mortaciunea asta pana venea o echipa specializata.A doua zi nu m-amm mai dus la scoala am ramas acasa.

-Draga mea Bellamte voi urma curand…..

Who the hell is Bellamte?
Of.
Concluzii, anyone?

3 comentarii:

  1. oana spunea...

    edward puya =)))
    24 august 2010, 05:06
    Anonim spunea...

    :)) prea criminal. n-am mai râs așa de foooarte mult timp. :)):))):))
    24 august 2010, 05:33
    irina spunea...

    foarte tare poza cu edward - puya =))))))))))))))))
    25 august 2010, 01:30
    natural disaster (: spunea...

    edward puya?! what the heeeell?! =))))
    Bellamte? =))))))))))
    28 august 2010, 06:42
    Anonim spunea...

    edward puya =))
    camioneta rosie =))))))
    si ciobanu care pazea oile profesorului =)))))))))) btw. asta a fost cea mai tareee :))))
    cat am ras:))
    13 septembrie 2010, 12:21
    chocoholic4ever spunea...

    ...knd credeam că nimic nu mă mai poate face să râd atât de tare :))
    ce sec şi criminal -în cel mai propriu sens al cuvântului- în acelaşi timp... chiar sunteţi demenţiale :))
    11 octombrie 2010, 07:03
    killmeee spunea...

    ok ok ok!! GATA!! NU MAI PPOOOOT=)))=))=))=))+))=)) id ul meu este vampire_kiss33 =)) bn ma duc la urmatoarea :)):))
    15 octombrie 2010, 10:16
    deny4u spunea...

    Oh, God! Cred ca o sa lesin. :)) De la ras. :))
    Bestial! :))
    19 noiembrie 2010, 11:12
    Anonim spunea...

    :)):)):))=))
    28 decembrie 2010, 01:07

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci vreau sa spun ca am intrat din intamplare pe site-ul vostru si nu imi pare rau!Sunteti minunate,dintr-un fanfic jalnic reusiti sa faceti ceva extraordinar de comic!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce pot spune ? Ma faceti sa rad ca o nebuna :D
    Tineti-o tot asa !

    RăspundețiȘtergere