sâmbătă, 3 septembrie 2011

Moartea unui Inger


Dacă a citit ficu ăsta, e de înteles că a murit…
Autoarea a ales să folosească exclusiv obositoarele caractere de scris specifice Twilight. Aşa că suportaţi . E din perspectiva unui Edward usor retardat. 
Ca de obicei, textul nemodificat al genialei autoare este negru, iar comentariile adăugate - roşu si verde.
  OOOOOOOOOOOOFFFFFF Viaţa mea ,sau mai bine zis existenţa mea nu mai inseamnă nimic fără Bella a mea. (viaţa mea, existenţa mea, bella mea. Edward într-un moment de posesivitate.)

Trebuie sa îmi respect promisiunea pe care i-am făcut-o ,de fapt, este un fapt cert faptul că  nici nu voi încerca să trăiesc fără ea. Era totul pentru mine, mă rog… (tuse sugestivă) adică încă este şi mereu va fi.

Mirosul, zâmbetul, roşeaţa din obraji, bubuitul (explozia cu ciupercă) inimii ei când o strângeam în braţe (pană îi ieseau maţele pe gură)(când strângeam inima ei in braţe, avea mereu tendinţa să bubuie, nu ştiu de ce) , chiar şi felul ei penibil şi ridicol şi nevinovat de a minţi, totul imi va lipsi. Mai ales nevoia ei (şi a mea) de a merge la baie din 5 in 5 minute)sta mereu împreuna şi toate stângaăiile ei (ce?) Da.."stangaaiile" ei
imi vor lipsi cel mai mult (oftat nostalgic)
.
Pe cine voi mai proteja eu? Iar e vorba despre tine, egocentricule? Gândul la toate experienţele aproape mortale (si penale) din care eu am salvat-o aproape că mă face să zâmbesc. Ce tare sunt. Am salvat-o. Mai ceva ca superman…hehe.
        -- Nimeni nu a incercat azi să mă ucidă azi, a spus ea azi  (dammit)

--- Încă.Se rezolvă.

Mi-aş dori să existe o lume cum spunea Carlisle. Un loc în care să ne ducem după moarte.Carlisle profetul. Dar nu pot nici măcar să sper la asta,eu, un vampir (cât mi-aş dori un vampir ..).Căci e sigur că în momentul în care trupul nostru moare în timpul transformării, ne pierdem şi sufletul. Aşa că nici nu pot să cred că ar exista o asemenea bucurie şi pentru monştrii ca noi. (ca nişte bacterii)

Când mi-a spus Rose că Alice a văzut (ca Eseme I-a zis lu Carlisle când îi şoptea lui Jasper) cum EA a încercat să se sinucidă şi a sărit de pe stânci hop(ca un ied), am încremenit şi am crezut că iar a născocit ceva ca să mă îndepărteze de Bella. Dar când Rose mi-a zis că îi pare rău, mi-am dorit să nu fi plecat din Forks iar toate astea nu s-ar fi întâmplat.Sau mai era o optiune… Nici nu vreau sa ma gandesc la asta… Nu voiam sa-i iau sufletul transformand-o intr-un monstru insetat de sange… Nu vreau sa fiu
egoist, dar daca as fi banuit ca va recurge la asemenea gest as fi transformat-o … O
iubesc prea mult pentru a indura gandul ca nu mai este. (pauză dramatică)

Plin de o furie neputincioasa (si tristă) am strâns pumnii şi mi-am dorit să mor. (ce tare, hai să ne strangem toţi pumnii) cea mai bună metodă de sinucidere.Nici nu-mi pot concepe existenţa fără ea. Nu am observat că încă mai aveam telefonul în mână , iar acum rămăşiţele lui mi se scurgeau printer degete (rubber phone). Îmi doream să pot plânge (dar lacrimile imi erau îngheţate de această eternitate) (mi-a ingheţat mie curu de emotie), să urlu, dar nu puteam să eliberez durerea din mine. Era ca şi cum o bucată din mine se rupsese, nu mă mai simţeam un întreg. Amândoi eram părţi ale aceleiaşi fiinţe.

Deşi am părăsit-o , am făcut asta ca s-o feresc de pericolele de a trăi cu mine. (dada...sigur, Ed. dacă te ajută să scapi de vinovaţie, repetă-ţi asta) Dacă aş fi avut cea mai mică idee…Inca nu-mi vine sa cred ca a facut asta.As fi ramas acolo, dar eram convins ca ii va fi mai bine fara mine, ca va reusi sa ma uite, ca va fi ca si cum nu as fi
existat vreodata. Devine obositor. Mi-a fost atat de greu sa-i vad fata cand i-am zis ca nu o mai vreau, ca nu e potrivita pentru mine.
Eu am reusit sa-mi protejez sentimentele de privirea ei, dar mi-a fost si mie atat de greu. Dar trebuia sa fac asta, sa o feresc de monstrul din mine.Ok am prins ideea.taci.

Gandurile acestea n-au facut altceva decat sa-mi umplu gura (a turnat cu galeata)cu venin (incă îţi provocă foame gândul la ea, deşi o crezi moartă... pervers) si aproape am marait (wuf wuf). Trebuia sa mor, si asta repede. (si hai odata ca nu mai am timp) n-a functionat stransul din pumni? Apoi mi-am amintit…. Volturiiiiiiii. Ei erau scaparea mea . Am deschis o masina si am plecat la aeroport cu destinatia Italia.Adu-mi şi mie o pizza.

Era momentul. Uuuuu, suspansul mă omoara!Camasa era pe jos (ce camaşă
cu personalitate)
iar eu numaram clipele pana la 12 (happy new yeaaaar) !!.
Suferinta
se va sfarsi caci nu-mi pot concepe existenta fara Bella a mea.

Am inchis ochii si am pastrat imaginea si mirosul ei in minte (puterea de a
pastra un miros in minte)
. Parca mirosul sangelui ei nu ma mai ispitea, nu mai simteam acea arsura si dorinta. In sfarsit i-a trecut foamea.Apoi am auzit ceasul batand miezul zilei si am facut un pas pentru a iesi in lumina.(circus freak show)

--- Edward ! NUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!! Nu face asta !

Glasul ei parea atat de …. viu .Deodata m-am trezit impins inapoi. Am deschis ochii si in bratele mele statea ingerul meu, Bella si inca o persoana care ma saruta cu
ardoare.

Primul gand care mi-a venit in minte a fost acela ca exista intr-adevar lumea de care vorbea Carlisle. Deci exista o Lume de Apoi si pentru monstrii ca noi.(versuri bune pt Bug Mafia)(hei, rimează! trebuie sa te apuci de fanpoeme, poate merge mai bine)

Dar apoi, zgomotele din piata si arsura din gat(ia un Halls) mi-au dat de stire ca inca nu murisem,(pentru ca toata lumea stie ca in rai e liniste si nu te doare in gat) , ca
Volturii inca nu terminasera cu mine. Si totusi, Bella a mea era in bratele mele si plangea.

--- Bella?... atat am reusit sa soptesc.

--- Edward, dragul meu, sunt aici. Dar… Rose mi-a spus ca… ca tu… (asta zice Edward ?) Eram prea uluit ca sa nu-mi arat sentimentele pe fata.

--- Nu, Edward, nu am murit.

Am vrut sa-i mai cer si alte explicatii, dar am fost inconjurati de pelerinele
negre.Dementorii!A pardon nu.Volturii!

5 comentarii:

  1. 14 comentarii:

    oana spunea...

    e total !=)))
    :))
    vaii ce am ras =))
    12 august 2010, 07:40
    natural disaster (: spunea...

    genial=)))))))))
    bietul e cam retardat! =))
    14 august 2010, 04:33
    ramona spunea...

    =))
    17 august 2010, 10:30
    irina spunea...

    tare=)))))))))))))))))))
    22 august 2010, 10:02
    bluegirll spunea...

    foarte tare = ))))))
    7 septembrie 2010, 07:50
    Dienutza spunea...

    Deci...am ras ca o hiena :))))
    Mama se uita la mine de parca eram nebuna, si oricat am incercat sa ma abtin, tot pufneam in ras =))
    Sunteti absolut geniale!!!

    Pupici :*:*

    Dienutza
    8 octombrie 2010, 11:07
    Anonim spunea...

    e prea super...:)))
    10 octombrie 2010, 08:00
    blacklov3emo spunea...

    Prea tare =))Inca rad cu lacrimi :))
    10 octombrie 2010, 08:50
    chocoholic4ever spunea...

    crecă singurul motiv pt care citesc ficurile astea e din cauza voastra... :))
    11 octombrie 2010, 06:36
    deny4u spunea...

    Criminal masacrul asta. :)) Ce ciudat suna. :))
    18 noiembrie 2010, 11:43
    Anonim spunea...

    sunteti cele mai tari.
    cand mai postati ficuri noi?:>
    abia asteptt:x
    va rog nu va lasati de asta k va pricepeti de minune:*
    >:D<.
    good job
    :-bd
    21 noiembrie 2010, 08:12
    kyky:D:X:* spunea...

    deci!:X:)))))=)))....deci:))..n'am cuvinte!penali:))
    3 decembrie 2010, 10:40
    Anonim spunea...

    Doamne, prea tare! Nu ma mai pot opri din ras=)) Felicitari!
    25 februarie 2011, 09:40
    wishtodream spunea...

    =))=)) Cat de laammeee e textul original. Edward asta pare gay. Noroc de voi fetelor:))
    20 martie 2011, 08:02

    RăspundețiȘtergere
  2. E.. doar pare?! Sigur e gay .. :))=)))

    RăspundețiȘtergere