sâmbătă, 3 septembrie 2011

Stea Cazatoare

Fanfic Twilight scris din perspectiva lui Renesmee, fiica hibridă vampiro-umană. Acţiunea se petrece cândva după Breaking Dawn. Dar nu sunt prea sigură cati ani are Renesmee... pentru că nu stie sa meargă, se împiedica de scări, vorbeşte despre « mami » si « tati », se joacă cu un dinozaur roz, dar ii spune lui Jacob "iubitule" şi citeşte romane de dragoste. Da, ăsta e rezumatul, aşa că mai bine nu citiţi ce urmează.    



Renesmee
Stea căzătoare (poc) (a explodat si gata, s-a terminat si blogu)


 Frumos final. Deja s-a terminat? (perfect, eu mi-am terminat treaba aici)
 Imi cunosc bunicii (spre deosebire de majoritatea oamenilor ?) , sunt fericita cu Jacob al meu  (nu cu orice Jacob) si mami si tati isi continua eterna viata unul alaturi de celalalt.yey. Tata si Jacob se inteleg destul de rau , dar  nu stiu de ce . El este Jacob al meu . Cum el (Jacob ?) s-a indragostit de o pamanteanca eu m-am indragostit de un extraterestru varcolac. Este ceva grav sa iubesti ? Da, boala psihica grava. In visarea mea continua , auzeam voci (ti-am zis eu ca e grav…)dar nu putem descifra intelesul acestora fiind foarte cuprinsa in gandurile mele . (Esti ori prinsa in ganduri ori cuprinsa de ganduri.Alege.) Dar ceva mi-a atras atentia. (Era un indreptar de gramatica.Eu ti-am aruncat cu el in cap) 
     
- Bella, iubito, vino te rog sa hranesti cainele !

 Iubitul meu, Jacob , marai . Dard dardaind de frig in privirea mea si-a dat seama ca nu-i permit sa maraie la tati , dar nici nu-l las pe el (care el) sa-mi trateze astfel iubitul . Asa ca m-am uitat in jur, iar din privirea mea tati si-a dat seama ca nu-mi placea cum imi trata iubitul .

 -Scumpul meu Edward , micuta Nessie este indragostita de aceasta faptura (angelica) ar trebui sa-l tratezi altfel. spuse lady Bella cu obisnuitul ei limbaj protocolar .
Cuvantul « tratezi » a aparut in ultimele 3 fraze de 3 ori.L-ai invatat de curand, nu ? Iti place mult.

Mami imi zicea Nessie de la un timp, si trata totul cu blandete, ca o lady ce devenise. ( a patra oara « trata ». dezvolti o obsesie pentru cuvantul asta)Bineinteles ca stiam  ca mai demult ii sarea tandara in secunda in care prietenul ei Jacob era insultat.(ca o mahalagioaica, asa cum era inainte sa devina lady) Acum simteam o usoara urma de sarcasm in vocea ei.  
Stii macar ce e aia sarcasm? O sa-l folosesti la fel de des ca “trateaza”?

Vroiam sa o intreb , dar totusi nu-mi perminteam sa-i pun o astfel de intrebare mamei. Cum sa-ti intrebi mama : "Mama, de ce esti sarcastica ?"  
Spre surprinderea mea imi spunea Nessie. Dar de ce ? (poate era sarcastica.) (Loch Ness Monster, iti spune ceva ?)

Simteam adesea ca imi ascundeau ceva (e ceva foarte dubios aici)  Eu i-am intrebat despre trecutul lor , despre cum s-au intalnit, despre PRIMA PRIVIRE (care e atat de importanta incat trebuie scrisa cu MAJUSCULE), primul sarut si primele cuvinte de dragoste. Citisem multe romane de dragoste , dar este (haha, te-ai dat de gol ca este unul singur pe care l-ai citit) mult prea diferit de viata reala.
Iti recomand cartea 1 din Breaking Dawn, cand tati tau afla ca mami e insarcinata cu tine.O lectura foarte buna, o sa-ti placa.

- Jacob , iubitule , tu erai cel mai bun prieten al mamei.Si indragostit de ea, dar trecem peste… De ce simt ca mi se ascunde ceva. De ce nu-mi vorbeste despre relatia lor dinainte de casatorie . (things are easy, he wanted to bang your mother J )

- Iubito , esti paranoica, nu-ti ascunde nimic dar este o relatie normala . Ca intre orice vampir si hrana lui. Edward i aducea Bellei cate un buchet de flori , ii cumpara ciocolata .Da ? Cand se intampla asta ? Inainte sau dupa ce se gandea s-o manance ? (sa ingrasi porcu inainte sa-l tai….makes sensé to me)

- Pare prea normal. Prea banal. Prea jalnic. Prea mult.

Jacob isi dadea seama ca devin suspicioasa. Stia in adancul sufletului sau ca urma sa devin detectiv sub acoperire.Si nu era de acord cu aceasta decizie in cariera.Ce zici de paparazzo? Sau agent secret? Simteam ca nu vroia fara R sa stiu adevarul . Dar sunt o Cullen si  nu ma las pana nu aflu adevarul .Mandria familiei. Poate vroia fara R sa-i spuna mamei , poate nu , cert este ca ma iubeste prea mult sa daca ceva ce mi-ar putea da planul peste cap.

 Casa noastra cea mare parea pustie (spre deosebire de cea mica unde traiau o carca de « fapturi » ) chiar si atunci cand veneau fratii tatei la noi alaturi de bunicul Carlisle si bunica Esme (vorbim de cabanuta aia din padure ? Aia cu doua camere ?) Era imensa , insa niciodata nu am inteles de ce nu o vazusem pe toata. Poate pentru ca era imensa. Era o camera pe care nu o vazusem in viata mea, dar in care stiam ca mami isi petrece cate o jumatate de ora in fiecare seara.(baia?) (cocaine….shhhsss)

- Merg sa ma joc ! Am zis eu cu o voce joasa pentru ca ma apucasem de fumat.

- Vin cu tine !

Normal, vocea lui Jacob care era normala, nu joasa ca a mea, pentru ca el nu se apucase de fumat . Vroia sa ma insoteasca peste tot.Sa se asigure ca nu fumez pe ascuns.

- Nu e nevoie. Vreau sa fumez in liniste.Stiam ca urma sa ma urmareasca asa ca am mers in camera mea si m-am jucat o vreme cu tigarile pana cand mi-am dat seama ca plecase si imi furase bricheta. Dupa aceea am  deschis usa misterioasei camere, ca sa se mai duca fumul. Scartaia .Spooky.

Dintr-o data am auzit pasi in spatele meu.lipa-lipa. Pasi repezi care vroiau sa se lase auziti .lipa-lipa-lipa. Cand m-am intors , l-am vazut pe tati uitandu-se la mine cu niste ochi mari cat cepele (@_@) asteptand o explicatie.O explicatie pentru compararea ochilor lui cu niste cepe.

- Ce faci aici , scumpo ? (roarrrr …spuse faptura)

- Fumez...

De parca nu stia. Parca el era vampirul special care citea ganduri.Observ putina invidie aici…La un moment dat mi-a trecut prin cap ca as fi putut-o mosteni pe mami ,iar tati nu ar avea acces la gandurile mele. Ai vrea tu.Incercam sa nu-mi fac iluzii aiurea si sa nu ma gandesc la nimic ce i-ar da tatei de gandit.lalalalala nu ma gandesc la nimic lalalala. 

- Aaaa… pai.. nu-mi gasesc jucaria aceea roz. Acel dinozaur. Cred ca e jucaria mea preferata.Mai ales de cand am descoperit ca are o bricheta ascunsa in coada...

- Serios ? Mereu dadeai acea jucarie la o parte.

- Nu stiu de ce simt nevoia sa ma joc cu ea.O nevoie atat de puternica...Aah… Cred ca e de la dependenta de nicotina.

Devenea suspicios. Nu intrasem niciodata in acea camera si el stia asta.Pusese alarme si capcane medievale la intrare. Deci automat jucaria mea nu avea ce sa caute acolo.Trebuia sa gasesc un motiv nou. Dar trebuia sa inventez o scuza fara sa ma gandesc la ea, chestie destul de complicata. (nu-i nimic, te pricepi destul de bine la a face lucruri fara sa gandesti …vezi ficu asta)
Renesmee e proasta. E trist pentru Edward sa aiba un copil retardat, dar s-a obisnuit cu ideea.

- De fapt , o cautam pe mami !

- E in bucatarie , scumpa Renesmee, spuse lord Edward
Aveau bucatarie ? La ce o foloseau ? Ca parca beau toti sange.

Da. Simtea ceva.Mirosul de fum de tigara, damn. In general ma lasa sa ma plimb prin casa doar sa ma vada mergand si impiedicandu-ma de scari.Si sa rada tinandu-se cu mainile de burta si aratand cu degetul de fiecare data cand cadeam in nas. Acum m-a indrumat cu o voce rece si joasa pentru ca nu stiam unde e bucataria in casa "imensa", si tati trebuia sa-mi spuna:
- La dreapta. Nu, cealalta dreapta. Ce greu e sa ai un copil prost...

O bila alba : macar e scurt. Desi banuiesc ca n-o sa se opreasca aici.Din pacate.A fost doar primul capitol. Vrea cineva continuarea?
….De ce ?!?!!?!?!?!!??!!?!!



5 comentarii:

  1. 10 comentarii:

    natural disaster (: spunea...

    fazele cu ţigara sunt de reţinut=))))
    mă doare burta de atâta râs.
    14 august 2010, 04:44
    oana spunea...

    aveti grija la verbul " a vrea" si conjugarea lui ;)
    14 august 2010, 11:24
    ramona spunea...

    =))mor de ras=))
    17 august 2010, 11:55
    Anonim spunea...

    :)):)):)):)):)):))
    de-a dreptul... bestial. sunteți taaari! =))
    23 august 2010, 03:54
    irina spunea...

    ce poza=)))))))))))))))))
    30 august 2010, 23:39
    Anonim spunea...

    =)) prea penal :))
    14 octombrie 2010, 06:07
    deny4u spunea...

    Poza e best. =))
    iar fazele cu tigara, sunt absolut super!:)))
    18 noiembrie 2010, 11:54
    kyky:D:X:* spunea...

    wow!:))retardat copil!:))))=))bv voua baai!va besk!
    3 decembrie 2010, 10:59
    Anonim spunea...

    doamne,e prea tare! Aveti umor,nu gluma! Continuati!
    26 decembrie 2010, 03:15
    Ardillabicolor spunea...

    Edward i aducea Bellei cate un buchet de flori , ii cumpara ciocolata .(Da ? Cand se intampla asta ? Inainte sau dupa ce se gandea s-o manance ?) (sa ingrasi porcu inainte sa-l tai….makes sensé to me) :))))) prea tare
    27 august 2011, 02:54

    RăspundețiȘtergere
  2. :))imi faceti ziua mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)):)) asta e genial :)):)) cand apare continuarea?:))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) super tare... iar poza este de nota 10...

    RăspundețiȘtergere