vineri, 22 iulie 2011

Harry Potter


Titlu: HarryPotter (ales probabil din multe alte variante posibile de titluri, unul mai inspirat si mai edificator decat altul)

Dupa o calatorie de 12 ore, Expresul facu singurul dar si ultimul popas in gara. Nu departe de tren, se vedeau siluetele doamnei si domnului Weasley, precum si a unui nou membru al familiei: Spot- un catelus acoperit cu pene (format din imperecherea unui caine cu o gaina)
Singura parte buna in inceputul asta este lipsa frazei universal valabile in toate ficurile HP: "era o zi calda de vara si un adolescent brunet, cu ochelari rotunzi..."

 Harry, ce nu mai contenea cu bagajele, reusi cu greu sa se dea jos din tren (nu departe de el Draco si amicii lui strigau in gura mare: "Potter, sa te ajute taticu' ?")(heei! parantezele sunt pentru replicile mele, nu le poti folosi fara rost. Iar Draco e cam prost) si fara a baga in seama spusele lui Draco, se indrepta catre familia Weasley.

- Buna ziu...ua (sughitase), domnule Weasley, spuse cu greu Harry.(fap...tul ca sughi...tase are o impor...tanta foar...te mare pentru intri...ga)
- Ooo! buna dragul meu, ce faci ?
- Bine, dum...nea-voas-tra ce mai fa-ce-ti? zise Harry fiind victima unui atac violent de sughituri  ,si fu intrerupt de Ron care sosise ca o vijelie intre cei doi (invartindu-se in jurul proprei axe si scotand un sunet specific: vjjjjjj).

- Salut vjjj tati ! (tati?) Mi-a fost dor de tine. Dar, unde e mama?
O fi mancat-o caino-gaina aia.

- A, mama ta s-a dus sa ia niste prajituri cu aroma de corcodus. I se par mai importante decat venirea propriilor copii pe care nu i-a vazut de un an intreg. Am inteles ca a aparut cu cateva zile in urma, asa ca am hotarat sa luam si noi cateva. Apropo Harry, esti invitat la noi la masa. Era sa uit sa-ti spun asta - grasunica mea a zis ca-mi face urechi de iepure daca uit sa-ti spun si la fel o sa-mi faca si daca afla ca am facut-o "grasunica".

 - Multumesc. Trebuie sa vorbesc mai intai cu unchiul si matusa mea pentru ca mereu le cer opinia si acordul in orice imprejurare.Suntem foarte apropiati.
- Nu-ti face griji scumpul meu, spuse d-na Weasley care avea mainile ocupate cu sacosi  pentru cumparaturi deoarece in gara a gasit zarzavaturi la cele mai mici preturi. Am vorbit in urma cu o oara ora? cu ei. Au fost foarte bucurosi ca te-am invitat. " Si eu la fel." spuse Harry in mintea sa.
Gemenii Weasley aparura si ei, in spatele lui Harry.
Bau! Harry se sperie si muri. Aveau parul vopsit cu gri-stralucitor.
- Buna mami, buna tati ! spusera intr-un glas gemenii care erau la grupa mica de gradinita dupa ce suferisera un blestem de prostire pana la retardare.
- Ce-i la (in) capul vostru ? intreba de-a dreptul infuriata d-na Weasley.

 - Nu va ingrijorati doamna, si-au dat cu acid-coloritic pe par, nimic altceva, raspunse Hermione ce se afla langa Ron (Ron fredona in mintea sa imnul de la campionatul de Vajthat desfasurat in Romania, asa ca era in afara problemelor ce se petreceau langa el.
- Acid-colo... de care?! intreba Ginny, care si ea parea putin straina fata de ceea ce se intampla langa ea.

- A-c-i-d-c-o-l-o-r-i-t-i-c.(a mai sughitat cineva?) Ce Dumnezeu nu ati auzit niciodata de el ? Doar am facut-o la Chimiopotiune.

- Hermione are dreptate, spuse Harry care habar n-avea despre ce vorbeste, si nu fusese niciodata la vreo ora de Chimiopotiune, dar banuia ca, din inertie, Hermione are intotdeauna dreptate.

- Bine, haideti sa mergem acasa odata. O sa se faca noapte si noi inca o sa cutreieram drumurile. Cu domnul Weasley in fata toata trupa marsalui in liniste, desi cu totii fredonau "Desteapta-te romane" in gand, catre vechea masina zburatoare.

- Asezati-va mai repede bagajele si treceti o data in masina. Daca nu simt ca inebunesc cu lenesii astia dupa mine, spuse d-na Weasley care se grabea foarte tare sa prinda ultimul episod din telenovela Lacrimi de magie.

Fred si George rasera infundat ca sa nu fie auziti. Insa in zadar. Doamna Weasley le arunca o privire suparata, iar ce doi se oprira din ras. Harry nu-si putea explica cum intr-o masina mica in care, aparent incap numai trei persoane, de fapt incap peste 15 persoane.Harry de asemenea nu-si putea explica ce e aia magie. Drumul pana la Vizuina fu lung si plictisitor, asa cum e mereu cand calatoresti cu prietenii tai cei mai buni.

Ajunsera acasa pe la 3 dimineata. Dupa spalarea obligatorie pe maini (la care toti au protestat urland, nefiind obisnuiti cu faptul ca spalarea pe maini este obligatorie) toata trupa  ocupa cater (cate) un loc la masa si incepu sa infulece din felurile de mancare facute de d-na Weasley.

- Sunteti o buna bucatara doamna, spuse Harry putin cam rusinat pentru ca nu stia femininul substantivului "bucatar" si inventase un cuvant nou.

- Aaa! scumpetea mea. zise ea si incepu sa-l traga dragostos de falcutz.Dar sa vezi ce buna "spalatoare" si "calcatoare" sunt! Multumesc din toata inima. Parintii tai sunt bucurosi sa te vada asa de bun si sensibil.
- Cred...dar stiti...ei nu sunt bucurosi si nici nu ma vad. Au murit.

Dupa ce terminara de mancat, Harry, Ron si Hermione se dusera fuga la Ron in camera.
- Bun (Hermione isi trase aerul din piept.Pe tot.Si a murit). Vreau sa va spun ceva foarte important.
- Ce? amandoi intr-un glas
- Se zvoneste ca o sa avem o materie noua cu un profesor nou.
 - Ce materie? intreba Ron (Harry parca sorbea din priviri cuvintele fetei, cuvinte pe care le privea materializandu-se in aer sub forma de norisori de fum.)

- Logica. Cica o s-o facem cu unul pe nume Demian Garius. Am auzit ca este foarte rau.
- Logica? La ce foloseste asta?(pai le foloseste de obicei autorilor de ficuri sa incropeasca o povestire coerenta.Nu este cazul de fata.) Noi dam anul asta examen si astia ne baga o materie noua. Au innebunit? Spuse Hharry de-a dreptul iritat.

- Ce-i mai rau este faptul ca aceasta materie constituie subiect la examenele din vara.(vara...adica vara viitoare?nu stiu cand se petrece actiunea.) Dupa cate am inteles, aceasta materie ne-ar ajuta...

- Ne incarca materia si astia vor sa zica ca ne ajuta !Veni randul lui Ron sa se irite.Se exterioriza invartindu-se (vjjjjj)
Nu e putin ciudat ca aceasta discutie, de altfel foarte interesanta si bine construita, despre scoala, are loc la ora 3 dimineata?

- Ma lasati sa vorbesc (Ron inchise gura si asculta in continuare) ? Deci, aceasta materie ne ajuta (Ron se inrosi de nervi iar Harry mai avea putin si urla) sa intelegem de ce si cum cream o magie. Practic este o logica a modului de creare a unei magiei . Prin aceasta se reducer numarul cazurilor in care unii vrajitori nici nu stiu de ce au facut o anumita magie (dar numarul scriitorilor de ficuri care nu stiu de ce au inceput sa scrie, creste? Si oricum, e intr-adevar foarte grav cand un vrajitor face o magie si dupa aia nu stie de ce a facut-o. Inseamna ca e amnezic.)

- Din punctul asta de vedere, da si eu sunt de acord. Dar din punctul de vedere al cui o sa ne predea,cam nu sunt de acord.(nici macar nu-l cunosti, you idiot!)

- Salut Va deranjez cumva ?(Va stimez atat de mult incat Va adresez o intrebare cu V mare)  intreba cu jumatate de gura micuta Ginny, avand cealalta jumatate de gura micuta ocupata.

- Da, extraordinar de mult. Te rog sa ne scutesti cu (de) prezenta ta, spuse Ron cu suparare pentru ca nu o putea suferi pe proasta de sora-sa.

- Nu fi asa de rau, replica Harry. De ce ai venit Ginny ?
- Pai vroiam sa Va anunt ca V-as fi recunoscatoare daca V-ati apropia cu ficul asta de sfarsit cat mai repede.

- Pai mama a zis ca vrea sa vorbeasca cu tine, imediat.
- Vin acum. Si Harry se ridica dintr-o singura saritura (nu-i placea deloc sa se ridice din mai multe sarituri) si se duse fuga la doamna Weasley .

- Dragul meu am ceva important sa-ti comunic. De aceea te-am si invitat la masa, si nu pentru ca mi-ar face placere sa te am prin preajma...sau ceva. Am...(trase aer in piept). Offf.(expira aerul din piept) Nu stiu cum sa te iau sa intelegi mai bine...(inspira) in fine (expira). Deci, am vorbit cu Dumbledore in legatura cu tine. Harry...ai vrea sa fii (incepu sa suspine) iar Harry incepu sa lacrimeze pentru ca se abtinea din greu sa nu sughite in acest moment de profunda emotie si sa strice totul)... vrei sa fii copilul meu?(doamna Weasley se aseza in genunchi si ii arata un inel)

- Cum ? ( o lacrima ii traversa obrazul drept dar nu se asigura la trecerea de pietoni si fu izbita frontal de o lacrima care circula pe contrasens). Dar eu am o familie deja.
- Stiu. Problema este ca familia ta nu te mai vrea. A zis ca va discuta cu tine problema muatarii tale la mine ,
- Dar nu inteleg, de ce ma alunga? (incepu sa planga). De ce ?

(Contrar aparentelor, Harry ii iubise foarte mult pe Dursleys si crezuse mereu ca sentimentul este reciproc, desi poate ca intr-adevar aveau ei cateva mici  mici probleme cu exprimatul sentimentelor.

- Nu mai plange dragul meu. Dumbledore a fost de acord sa incep formalitatile de adoptie. Unica problema este daca tu vrei asa(asta?).
- Nu...adica da vreau, avand in vedere ca nu mai am la cine sa ma duc...adica, nu prea am de ales...uf,daca trebuie, asa ca ultima solutie, ca sa nu dorm pe drumuri...

 - Bine atunci semneaza aici. Foarte bine. Din momentul asta (la 3 dimineata)putem incepe procesul de adoptie. Daca vrei du-te in camera cu Ron si mai vorbiti de ale voastre

Doamna Weasley isi sterse brusc de pe chip privirea de mama iubitoare, isi scoase masca si murmura fericita: "Muahaha...tocmai a semnat ca imi cedeaza contul din Gringotts."

- Da. Noapte buna (isi sterse ochii plini de lacrimi).
Imediat ce ajunse in camera lui Ron, unde se afla si Hermione, incepu sa plnanga in hohote,( cata risipa de servetele...) spunand: "Ii uraaaaaaassc ! cum au putut sa-mi faca una ca asta? cuuuum?"

- Ce ai Harry ?Te-ai tacanit?
- Va rog lasati-l in pace
(a cui e vocea?Doamna Weasley era jos, ii urase noapte buna.) Maine o sa va spuna totul. Hai scumpule vino cu mine.(unde sa vina? era deja in camera unde trebuia sa doarma.Harry, nu te duce cu vocea fara trup! Vrea sa te omoare!)

Somnul lui Harry fu unul plin de cosmaruri. Visase cum familia Dursley il arunca afara in ploaie ca pe o carpa uzata . Pe la 12 si jumatate ziua, se scula, se spala si se duse sa serveasca micul dejun. Toata lumea era somnoroasa . Soarele inunda bucataria cu lumina lui proaspata, iar vantul adia usor pe langa ceafa lor.(Iar s-a spart acoperisul..., constata plictisit domnul Weasley.)

- Cum ai dormit ? il intreba Hermione mirata pe Harry (mirata de noua coafura a gemenilor: roso amestecat cu caki).(ramasese mirata de atunci cand ii vazuse si continua sa fie.De fapt isi pensase gresit sprancenele si parea mirata tot timpul)

- Ca o rama stoarsa la menghina ?Ca o carpa uzata?

Toata lumea ramase perplexa la replica lui Harry , toata lumea se intreba ce fel de figura de stil e asta si astfel pana la terminarea micului dejun nimeni nu mai vorbi de frica sa nu-l apuce iar pe Harry vorbitul in figuri de stil. Imediat dupa ce terminara de mancat (virgula) toti mai putin Ron Harry si Hermione (virgula) se dusera in curte pentru a mirosi mireasma florilor si pentru a alerga dupa fluturasi in gradina, pentru a zburda fericiti in deplina armonie cu natura si pentru a face o hora a prieteniei purtand ghirlande de flori inmiresmate pe cap.

- Harry, ce s-a intamplat aseara?
- Pai sa vedeti! Am ajuns aici la 3 dimineata dar am avut timp sa mancam, sa discutam despre logica, sa aflu ca o sa fiu adoptat si sa plang ca un bebelus! Nu vi se pare ca autorul a pierdut sirul propriilor sale ganduri?

- Familia mea m-a abandonat (raspunse Harry absent, privind in gol si leganandu-se in fatza si in spate).
- Cum ? tipa Ron.Nuuu...familia Dursley n-ar fi putut sa faca asa ceva!Ei te iubesc,Harry!
- De ce ? intreba Hermione.
- Nu stiu....Aseara mama ta mi-a povestit totul.
- Dar mama ce are de-a face cu asta?zise Ron suspicios (ghicise ca doamna Weasley nu era de fapt ea, ci un hot care tocmai ii furase averea lui Harry)
- Pai... mama ta vrea.. sa... ma adopte.(intreruperi...cauzate...de...sughituri)
- Tu vorbesti serios?
- Foarte serios. Chiar aseara am semnat un document pentru inceperea procesului de adoptie.(mmhmm...asa crede el) Ce , nu vrei sa fiu fratele tau?
- A, pai am deja destui, nu mersi! nu-i asta. Dar...stii tu...o sa te cheme Harry Weasley si n-or sa mai aiba succes cartile...sunt surprins. Si desigur vreau sa fii fratele meu, cum sa nu?Yeeeeei! O sa stam impreuna, si o sa mancam impreuna si o sa...stai putin...facem asta deja!

- Mergeti afara ? intreba Hermione care nu fusese deloc impresionata de toata povestea asta cu adoptia si prefera sa schimbe subiectul pentru ca se plictisea ingrozitor.

- Da, spuse Harry  

Acea zi calda si frumoasa il facu pe Harry sa uite de problemele pe care le avea ,cum ar fi crizele sale repetate de sughit, ascunderea cadavrului caino-gainei (pe care-l ucisese la inceputul ficului cand nu se uita nimeni) si Voldemort, pe care nu l-a mentionat nimeni aici pentru ca e cam neimportant in desfasurarea actiunii. Cei trei facura curat in gradina ce incongoara (cu j ) casa. Apoi facura o plimbare pana in orasul invecinat Regina Feature(whatever) .Cumparara cateva dulciuri de la magazin si se intoarsera acasa.(apogeul suspansului a fost atins cu ocazia cumpararii dulciurilor...pentru ca alt moment pentru punctul culmimant n-am gasit)

The End

4 comentarii:

  1. natural disaster (: spunea...

    LMAO
    cum poate fi cineva ATAT de cretin sa scrie fic-ul? =))
    the end? asta-i tot? harry e frate-su? forta jedi.
    28 august 2010, 06:26
    Anonim spunea...

    Când mai postaţi şi alte ficuri? Imi este dor de comentariile voastre ;;)
    9 decembrie 2010, 09:31
    wishtodream spunea...

    =))=)) geniale comentarii, red .Cand mai postati alte ficuri??
    20 martie 2011, 07:54

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine , bine , nu vreau sa fiu rea , insa asta a fost cel mai plictisitor fic pe care l-am citit EVER !

    RăspundețiȘtergere
  3. Io m-am prins de ce voiau sa-l adopte: n-aveau chelner sa le serveasca micul dejun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cine a corectat ficul , e cel/cea mai tare !!!!!????

    RăspundețiȘtergere