miercuri, 20 iulie 2011

A fight a live and a love

Autorul nu stie diferenta intre virgula si punct, intre „s” si „z” sau cand se foloseste litera mare si litera mica. Totusi, desi povesteste cartile din nou, Bella ei este un vampir undercover care se regaseste in piesele lui Hannah Montana. Sa vedem ce se intampla...
Titlu: A fight a live and a love = O lupta, o traieste si o iubire (nu scrie titluri in engleza daca nu stii engleza)



cap. 1 Ziua de nastere part. 1 (inseamna ca o sarbatoreste de 2ori)
Bpov:


Stateam pe patul meu din Forks (pat amplasat afara, in centrul orasului) ,cel mai urat,sarac,ploios si sarac (dublu de sarac. ca un sat african) oras din intreaga lume,si eu am fost in lumea intreaga (ai fost in Somalia? am auzit ca acolo e un pic mai urat si sarac decat in Washington).Nu pot sa cred
ca l-am ascultat pe Aro si am acceptat misiunea.de ce am acceptat misiunea?……………………
(semnul asta de punctuatie se cheama puncte de suspensie in exces) A,da,sa s-a dat bine pe langa mine si s-a gudurat pe la picioarele mele ca o pisicuta apoi a spus ca sunt cel mai frumos si talentat vampir din lume. Nu ca nu as fi……Vreau sa zic ca sunt cel mai minunat si puternic vampir pe care l-am cunoscut vreodata si modest……………….gandurile mi-au fost intrerupte de telefonul meu care m-a anuntat ca am un mesaj…..melodia lui Hannah Montana Super Girl. :((((((((((((


In ficul asta Bella e fana Hannah Montana, data trecuta Edward era fan Puya, probabil ca Jacob asculta manele.
When I feel all alone and nobody knows
Still gotta smile for a while
I cant let it show
Dry my tears(dry my tears)
Have no fears(have no fears)
(and when im)(and when im)
Backstage feelin down and the lights come on
No time to worry gotta hurry gotta sing my song
Gotta shake it off (shake it off)
And strike a pose here i go

Snap my fingers just like that
Dont get what I want and thats a fact
Snap my fingers just like that
Dont get what I want (just cuz I want it)

Im super cool
Super hot
Livin like a rockstar
You think im super
You think im super

LALALA. Ai dat copy-paste de pe lyrics.com?
On the cover of your magazine
Wherever I go they make a scene
Im super super! Im super duper!

So you wanna be just like
So you wanna be just like
Think you wanna be just like me

Everybody’s watchin me
Its never as easy as it seems
To be super super
(to be super super girl)

When I walk in the room everybody stops
Cameras flashin people fighting for the better shot
They like my hair, and the clothes I wear
Everybody wants to know what im doin next
Sometimes I wish I could stay home just be by myself

Da’ raspunde naibii la telefon! Lasi sa sune toata piesa? Telefonul meu nu trece de primele doua versuri..dar dat fiind ca asta e telefon de vampir, are long-lasting call
I wanna be(I wanna be)
What the world cant see
Cant u see?

Snap my fingers just like that
Dont get what I want and thats a fact
Snap my fingers just like that
Dont get what I want (just cuz I want it)

Im super cool
Super hot
Livin like a rockstar
You think im super
You think im super
On the cover of your magazine
Wherever I go they make a scene
Im super super! Im super duper!

So you wanna be just like
So you wanna be just like
Think you wanna be just like me

Everybody’s watchin me
Its never as easy as it seems
To be super super
(to be super super girl)

Wish you could see im like everybody else
Struggling to let go and always be myself

Im super cool
Super hot
Super!
Im super super
Im super super
On the cover of your magazine
Wherever I go they make a scene
Im super super! Im super super!

So you wanna be just like
So you wanna be just like
Think you wanna be just like me

Everybody’s watchin me
Its never as easy as it seems
To be super super
To be super super gïrl

Revin dupa ce vomit.


Prima data eram gen Iac (asta trebuie sa fie o onomatopee sau un nume?), Hannah Banana,dar cand am
ascultat melodia mi-am dat seama ca intradevar seamana cu mine
(asemanarea e data de lipsa creierului). Adica,eu chiar ma regasesc in melodia asta (asta spune multe) .Creepy. In fine (1).Cand m-am uitat era un mesaj de la Alec.Alec era iubitul meu.Imi era asa de dor de ei (ei toti iubitii mei), de ei toti de la palat.Aceasta Bella pe care am inventat-o pentru a-i face pe Culleni sa plece este total opusa cu ceea ce sunt eu cu adevarat (adica Hannah Montana sub acoperire), eu sunt total o diva, si nu imi este rusine sa o recunosc. In fine (2) .In mesaj scria……………….”I MISS YOU”OH……Alec……imi este asa
de dor de el…………..asa ca i-am scris…”I MISS YOU MORE!!!!!!!!!!!!!!!”.
(puncte de suspensie in exces si semne de exclamare in exces) In fine.


Atunci l-am simtit pe Cullen apropiindu-se de casa,asa ca mi-am activat puterea lovindu-ma in cap cu o bagheta magica, m-am transformat in om si nu in Hannah Montana,si m-am culcat.Dupa 3 min am simtit prin pielea mea de om,niste brate reci,si niste buze reci pe parul meu,si Gosh,se simtea chiar bine………………………………STAI CE????????????????????!!!!!!!!!!!!(ficul asta revolutioneaza
semnele de punctuatie)
AM SPUS EU ASTA?NU!!!!!!!!!!!!!!EU SUNT CU ALEC SI NU-L POT TRADA DIN CAUZA CELUI MAi frumos vampir…(aici autoarea si-a amintit ca a uitat Caps Lock activat) ………BELLLAAAAAAAA!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAA NU INTELEG NIMIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In fine. Ce se intampla cu mine?Eu il iubesc pe Alec,dar ma prefac ca-l iubesc pe Edward Cullen,fiindca trebuie sa-i facem sa plece ca sa-i las cale libera ;ui Aro si armatei lui,pentru a-i distruge pe varcolaci,acuma ce i-am descoperit pe varcolaci.VREAU LA PALAT!!!!!!!!!!!!!!.O firar.Maine e ziua mea.nu am mai
sarbatorit-o de vre-o……………………………..
......................................................300 si ceva de ani ...........................................................……………….WOW!!!!!!!!!!!Atata a trecut?!Deci WoW. In
fine.
Si sunt sigura ca fata aia.sora lui Edward,Alice parca,o sa faca o petrecere si………….brusc,nu i-am mai simtit bratele…asta inseamna ca a plecat…………asta inseamna ca trebuie sa merg la scoala…………..asta inseamna ca trebuie sa port hainele alea urate pe mine……….asta inseamna ca…….o lasa-obalta.M-am transformat inapoi in vampir ,si l-am intalnit pe Aro jos. Avea o fata serioasa Scarface.Ups.Prostii.El are mereu o fata serioasa.dar totusi l-am intrebat eu asa jucausa:


Nici nu mai pot sa comentez. Cred ca e cel mai prost fic pe care l-am citit vreodata. Si am avut neplacerea sa citesc multe.
-Se intampla ceva?
-Da.Bella,cred ca ar trebui sa renuntam.a spus el
-Ce face?l-am intrebat din nou,ridicand o spranceana pentru ca nu stiam de ce am adresat intrebarea aia lipsita de sens


-Bella,vampiru asta se indragosteste prea mult de tine si nu stim daca va pleca.Nici cand i-am trimis Pe James si ceilalti,aproape ti-ai pierdut viata,din cauza ca el te-a dus la acel meci (nu era un meci, se jucau si ei),tot nu a plecat!Ce mai putem face? Intreba Aro in timp ce se plimba de colo-colo prin camera si-si rodea unghile.
Deci planul malefic pentru care se chinuiau atata era sa-l faca pe Edward sa plece undeva?


-Uite,stiu ca James nu a reusit,dar astazi este ziua mea,si sunt sigura ca proasta aia de Alice o sa
organizeze o patrecere,eu ma voi taia la deget,imi va curge sange,si unul dintre ei toti trebuie sa se repezeasca la mine.
Stiu asta pentru ca am citit New Moon.Aper ca Edwar (lipsesc prea multe litere aici, nu inteleg), sau….u..u a a ………ar fi mai bine Jasper.Sau care i-o fi numele.am spus eu si am ras ironic pentru
ca stiam ca rad singura de glumele mele.



-Sigur o sa mearga?a intrebat el


-Da.Si Aro,daca nu merge,mai incerca,nu ne vom lasa balta ci mlastina.Iti amintesti atunci cand am invatat toate artele martiale in 5 minute, la fel ca in Matrix ,si a fost un moment in care am vrut sa renunt?am intrebat eu,deoarece este adevarat.acuma fara A 200 de ani,am vrut sa invat toate artele martiale pentru ca imi placuse filmul Kung-Fu Panda,si cand am ajuns la ultimul, am cedat nervos si am uitat ca dupa punct se foloseste litera mare deoarece aveam prea multe de lucru,si nu mai aveam timp,insa Aro m-a sprijinit,si acuma fara A le stiu pe toate.


-Da.a raspuns el ignorand monologul meu.
Probabil nici Aro n-a inteles nimic, saracul.


-Ei bine tu nu m-ai lasat sa renunt,iar acuma stiu toate artele artiale.Daca James si Victoria nu au reusit, atunci planul asta o sa reuseasca.l-am asigurat eu.


-Fine…..Haide,trebuie sa fim oameni.a spus el iar eu m-am incruntat ca un dragon
-Oh,asta a sunat ciudat.i-am spus
-Da,stiu.a raspuns el
-Hai sa ne intoarcem la lucrurile noastre.a propua el


-OK.am spus eu si m-am indreptat spre camera mea,car………………..pe bune…camera
de la palat e de 10 ori mai mare,si dulapul de 20 de ori mai mare
si cantitatea de puncte de suspensie de 30 de ori mai mare.O Doamne,sper sa se termine curand toata sarada asta ca sa pot sa ma
intorc la viata mea de diva si la iubituli meu Edward……………..STAI……………………………STAI…..CE?!!!!!!!!!!!!!!!EDWARD?!!!!!AM SPUS EU EDWARD……………….AM VRUT SA SPUN ALEC……… .CE SE INTAMPLA CU MINE!!!!!!??????????????
asta ma intrebam si eu. Mie nu-mi pasa ce se intampla cu tine, vreau doar sa stiu cui ii tot spui tu sa stea? In engleza o merge sa spui „wait what?!” dar cateodata e bine sa vezi daca se potriveste sa traduci mot-a-mot.
………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Apov (Aro? Alice? Antonio Banderas?)
Nici eu nu inteleg. Cine e B si cine e A?!
Stateam pe canapeaua din inchisoarea aia numita casa.Doamne,sper ca planul Bellei sa functioneze,ca altfel nu mai stiu.Nici macar James,nu a putut sa-i faca pe idiotii aia de Culleni sa plece.Doamne,sa pare ca idiotul ala de Edward Cullen chiar o iubeste pe Bella.Deodata s-a auzit usa,si am stiut ca este Bella.I-am aruncat o privire gen “activeaza-ti scutul”,ea si l-a activat,iar noi am putut vorbi prin priviri.I-am spus “a functionat?” si ea mi-a raspuns cu un zambet,si a dat din cap,si a urcat sus,dar ianainte mi-a
transmis o privire gen “tine-ti gandurile cum trebuie”,iar eu am dat din cap.Im super cool,Super hot,Livin like a…….WOW.acuma am inceput si eu.But the song is realy catchy.Im super cool,Super hot,Livin like a rockstar,You think im super,You think im super.
(prostia e contagioasa) Sper ca „A” nu vine de la Aro in cazul asta.

Bpov
………………………………dimineata urmatoare…………………………………………….
inconjurata din toate partile de punctele ucigase


-Bella!m-a strigat Aro,Charly……sau……………..care i-o fi numele.chestia asta e chiar ciudata
-Da Aro.
Charly, i-am spus in timp
ce coboram scarile
repetand fara sens niste nume aleatorii.
-Charlie. Aro. Nu uita.nu trebuie sa ne asuma nici un risc.a spus el
-Da.Deci,ce s-a intamplat?am intrebat eu
-Vroiam fara R sa te intreb cum a decurs seara trecuta.a raspuns el serios
-A decurs conform planului.M-am taiat in hartie,si m-a atacat Jasper exact cum a prezis ghicitoarea Stephenie Meyer . Aseara Cullen a fost chiar ff retras.Cred ca astazi ma va parasi,si maine vom pleca de aici.am spus eu mandra
-De ce maine?a intrebat el
-Pai ne ia cam 5 ore la liceu,1 la despartire,jumatate sa impachetam,2 ore sa vina ceilalti,1 ora sa-i distrugem pe varcolaci,si…………..9 ore sa vina ei cu masinile.i-am explicat (Bella undercover in timp ce-si aranja ochelarii si batea cu pixul in carnetelul ei de calcule.)
-Da,e logic.a spus el desi habar n-avea despre ce abereaza Bella.OK.Eu raman sa impachetez,ca sa mergem mai repede acasa.a spus el
-K. Ma duc la scoala.Pa.
-Pa.a spus el,iar eu m-am urcat in masina mea darapanata si ordinara,pe care o conduceam.de maine scap de ea.YEY!!!cand am intrat in parcarea scolii,l-am vazut pe Cullen langa Volvo,as ca m-am indrepat spre el


-Buna Edward.am spus eu cu un zambet tampit pe fata
-Buna Bella.a spus el si m-a dat un sarut scurt pe buze dupa care si-a schimbat expresia fetei intr-una scarbita, inca adulmecand.
-Unde este Alice?am intrebat
-Il duce pe Jasper undeva.a spus el “Cat mai departe de aici,cu toata familia ta sper.”am continuat in gand
-Unde?am intrebat
-Undeva.Bella,te superi daca vin la tine dupa ora?Asta daca ma mai vrei.a spus el.oh,ce idiot e,totusi,ca sa fac minciuna credibila,am spus:
-Mereu te voi dori. Doar esti imortal, nu te strici. Bineinteles ca poti sa vii.si cand (cuvantul asta nu
trebuia sa fie aici, nu?)
sper ca atunci cand pleci sa o faci pentru tot deauna.am continuat in gand.orele nu au durat mult,iar cand am ajuns acasa,Edward m-a ghidat in padure,and here we go.


-Bella,noi pleca.spuse Edward intr-o limba necunoscuta.
DDDDDDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NNNNNNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Dar am crezut ca o sa asteptam pana la absolvire…………..cand spui noi…………
-Ma refer la mine si la familia mea.DDDDDDDDDAAAAAAAAAA AAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Tu…nu….ma….vrei?l-am intrebat ragaind intre cuvinte.
-Nu.Nu esti buna pentru mine,imi pare rau ca am lasat asta sa se
intample.Dar,imi poti promite ceva?



-Orice. (Draga Bella undercover, joci prost, nu esti convingatoare, incearca mai mult)
-Promite liniuta mi ca nu vei face nimic necugetat.si eu iti promit ceva in schimb.Iti
promit ca asta va fi ultima dara
(data) (dara= data+oara) cand ma vei mai vedea folosing punct in loc de
virgula
.a spus el,iar eu am continuat in gand “Sa speram” (Si noi am sperat, dar degeaba, sunt o groaza
de „punct in loc de virgula” in ficu asta)



-Iti promit.am spus eu si am continuat in gand “Hai pleaca mai repede” in timp ce-mi dadeam ochii peste cap plictisita
-La revedere.a spus el si mi-a dat un sarut pe frunte
In sfarsit a plecat.Mi-am activat puterea prin apasarea butonului magic ,mi-am scos telefonul,si l-am sunat pe Alec,dupa ce am fost sigura ca imbecilu ala nu ma mai aude,si dupa al treilea bip iubitul meu mi-a raspuns
-Alo?
-Alec?
-Iubito.Ce s-a intamplat.Idiotul de Cullen ti-a facut ceva?a intrebat el
-Nu,stai linisti.Am terminat.Aduceti garzile,spune-i lui Jane sa-mi aduca ceva de imbracat,si lui Dimirtie si Felix sa ne aduca masinile.
-Bine iubito.Ne vedem peste cateva ora.Pot sa vin si eu,nu?
-Bineinteles prostutule.Haide,inchide si vino mai repede.
-Da.Te iubesc.Pa. spuse prostutul ala de 2m si bine-facut
-Si eu te iubesc pa.
Sa inceapa razboiul. Fanficurile versus Logica.
………………………………………………………………………………………………………………..
OK,deci part. 2,sper sa va placa,si comm.plz
Am comentat destul. Mai vrei?


cap. 2 Lupta

















astia ce fac in poza?joaca matele incurcate? Lapte-gros...
Apov
Stateam in casa,si o asteptam pe Bella,cand usa s-a deschis singura, a intrat ea,si am intrebat-o:
-Ce s-a intamplat?
-I-am sunat pe toti,vin imediat.Cullenii au plecat.a spus ea mandra si cu capul sus,iar imediat au intrat si
ceilalti,iar Bella a sarit in bratele iubitului ei,si s-au sarutat scur pe buze.OK,sa incepem.a spus Bella si si-a activat puterea,si ne-am transformat cu totii in oameni.



………………………………………….la plaja……………………………insula incercuita de un ocean de puncte


-Hei Bella.a spus un tip cu tenul masliniu, si parul lung pe piept si cu un colac cu cap de ratusca.
-Buna Jacob.a spus Bella si l-a imbratisat
-Cine sunt ei?a intrebat varcolacul,si a aratat spre noi
-Ei sunt:Aro,Caius,Marcus,Alec,Jane,Felix,Dimitrie.a spus ea
- Heeey, au strigat toti in cor de pe sezlongurile alaturate.
-Ei bine,incantat.a spus el
-Jacob,unde sunt ceilalti?a intrebat Bella
-La capatul celalalt al plajei.a raspuns baiatul.Fac un castel de nisip cu lopatelele.
-Jacob,ah,pot sa te intreb ceva?a spus Bella
-Desigur.a spus el si am simtit cum inima mea se opreste din batut,insa l-am atins pe Caius,si mi-am dat seama ca Bella ne transforma din nou in Vampiri. Cine vorbeste aici!?A cui inima bate?
-Ti-ai scris testamentul?a intrebat ea,cu un mic zambet pe buze
-De ce?a intrebat baiatul nedumerit


-Pentru ca in spatele tau e o balena ucigasa. Pentru ca ti-a venit sfarsitul.Atacati!!a spus Bella,si s-a dus inapoi in masina,iar dupa ce l-am omorat pe baiatul ala,restul s-au dus sa-i omoare pe
ceilalti,dar eu m-am dus la Bella si am intrebat-o:

- Ce legatura are poza asta cu ficul? Nu seamana deloc a plaja, ci mai mult a padure.


-Bella,tu nu ne ajuti?
-Glumesti?Imbracata asa?a spus ea.Bella era imbracata intr-o pereche de pantaloni scurti,albastri,o bluza pe gat,atbastra,si niste botine albe,cu toc de 12 cm care o blocau in nisip la fiecare pas in timp ce incerca sa fie sexy.
-OK,in primul rand,Te-ai intors!!am spus eu si am ibratisa-to.Iar in al doilea rand,daca ne ajuti iti mai iau un avion din aur si un ozn de smarald .am spus eu
-Super!a spus ea,si in 3 min. am terminat (e usor s-o motivezi pe Bella. Ii promiti un avion de aur)
-OK,sa mergem acasa.a spus Heidi
-Ma puteti astepta si pe mine? a spus Andreea ,care pana acuma fara A a stat in masina .s-a concentrat 1 min.,a sters amintire cu familia Swan (amintirile cui?),si dupa am putut pleca
Mai are rost sa intreb cine e Andreea?


BPov
………………………………………………….la palat…………………………………protejat de ziduri inalte de puncte


-Bella,cum ai terminat misiunea cu bine,ce iti doresti?a intrebat Aro
- Un avion de aur.
-Facati-mi rost de cei mai buni manichiuristi,si aduceti-mii.Este timpul pentru un rasfat.am spus eu pentru ca unghiile rupte erau o prioritate.
-Imediat a spus Caius,si el impreuna cu Aro si Marcus au vrut sa plece,dar eu i-am oprit,sicandu-i lui Aro:
-Aro,nu uita de avion.iar el mi-a facut cu ochiu’
Dupa ce Aro a plecat,m-am dus in minunata mea camera,si pur si simplu am stat pe patul meu,in castelul meu holbandu-ma la peretii mei.Dupa o ora,am auzit o bataie in usa,mi-am dat seama ca e servitoarea Jane,si i-am spus sa intre.
-Bella,ai un vizitator.a spus ea umila.
-Spune-i sa intre.nu stiam cine este,si curiozitatea ma ardea pe dinauntru.cand acea persoana a intrat,mi-am dat seama ca este un vampir cu ochii negri ca smoala,parul scurt,lins,si era Alba ca Zamoarta………… ………nu se poate.
………………………………………………………………………………………………….
Cap. 2.Sper sa va placa.Cap. 3vine cand se fac 11 comm,asa ca comm.
Autoarea isi santajeaza proprii cititori din disperarea de a obtine comentarii. 11 comentarii pentru cei 11 ani ai ei, sper.


cap. 3 Inceputul sfarsitului
Epov (Edward?Esme?Emmett?Enrique Iglesias?)
-Tu…nu….ma….vrei?
-Nu.Nu esti buna pentru mine,imi pare rau ca am lasat asta sa se intample.
Cum a putut crede aceasta minciuna?I-am spus de zeci de mii de ori ca o iubesc mai mult decat orice pe lume.Si a crezut o zingura fraza?Bine,de fapt sunt 2 din punct de vedere gramatical. Dar totusi,este cea mai gogonata minciuna pe care am spus-o in eternitatea mea, o sa-mi creasca nasul.Nu o mai am pe Bella,Nu mai am pentru ce sa traiesc.Nu mai am un rost in aceasta lume cruda.M-am ranit si pe mine,dar ii ranesc si pe cei pe care ii iubesc cel mai mult.Am ranit liniuta o pe printesa mea.Mi-am ranit centrul universului. Am ranit cel mai minunat si pur suflet.Cand te uitai in ochii Bellei,vedeai cat de pur, si altruist era sufletul ei.Un suflet la care eu nici nu puteam sa visez.


“Nu esti buna pentru mine.”
Mai bine spus eu nu sunt bun pentru ea.Ea are nevoie de cineva pe masura ei,un om.Doar la gandul ca ea ar saruta pe altcineva,iac.cah.Dar este spre binele ei.Eu,si familia mea,suferim acuma fara A pentru binele ei.Ea sufera acuma fara A pentru binele ei.


EsPov (Esmeralda)
Bietul de Edward,biata de Bella.Ea mi-a fost ca o fica.Si imi este.Mereu am fost fericita ca Edward a gasit-o.A fost singur prea mult timp.Merita sa fie fericit.La inceput am fost putin ingrijorata,deoarece ea era om,iar noi vampiri.Stiam ca se va termina urat.Dar cu timpul grija mea s-a dizolvat ca o pastila efervescenta.Insa in ziua aceea.Insa in ziua aceea, insa in ziua aceea cand Jasper a atacat-o pe Bella, puteam sa simt monstrul din noi iesind afara desi ne straduiam sa-l asccundem pentru a nu o rani. Edward era distrus, isi dorea ca asta sa nu se fi intamplat si ea sa fie in siguranta, atunci am stiut ca ceva din el s-a rupt. Din acea cauza, din acea cauza, din acea cauza a decis ca noi sa disparem din viata ei pentru ca ea sa fi in siguranta si sa aiba o viata umana cu fericiri si tristete, sa dea nastere unor copii, ceea ce el nu ar fi putut sa-i ofere nici o data (legat). Spera ca sa-l poata uita, pentru ca mintea umana este ca o sita , ca o strecuratoare, si ca alte unelte de bucatarie si era sigur ca o sa reuseasca. El nu vroia sa-i ia sufletul pur, inocent si atat de dragastos (awe)…nu vroia sa fie el cel care-i interzicea dreptul la rai, pentru ca fiul
meu credea ca noi nu aveam suflet si ca pentru noi nu exista mantuire, sau dreptul la viata dupa moarte. Din aceasta cauza si-a lasat in urma promisiunea de a nu o parasi, pe care i-a facut-o atunci cand era in spital din cauza lui James. El de atunci se gandea ca el ar putea sa o raneasca. Iar cand Jasper a
atacat-o ia confirmat faptul ca nu putea fi langa ea doar daca o transforma si ii condamna sufletul la piezanie,
(fragment din biblie) o condamna la o viata fara bucuriile vietii umane (ca bolile incurabile, moartea celor dragi, saracia...eh) si sa-i nege dreptul de a da nastere unui copil.A vazut cu proprii lui
ochi, cat de greu mi-a fost mie si lui Rosalie fara acest drept, si cat de mult tanjeam dupa acest lucru.



EmPov (acum apar toti necunoscutii din senin, sa-si dea si ei cu parerea)


Biata bella,bietul Edward,biata Rose,biata Alice……biata Rose?De ce am zis asta?Rose nu a placut-o niciodata pe Bella.Si nu inteleg de ce?Era o fire amuzanta,gingasa.un om minunat………………..a,da,era om.Cu totii stim ca Rose isi dorea mai mult decat oricine sa fie om din nou.Noi ceilalti ne-am mai obisnuit,putin cu ideea,insa Rose vrea doar sa aiba un copil pe care sa-l tina in brate, nu sa-l iubeasca si sa-l creasca.




Apov (Aro?)
Nu pot sa cred.Mi-am pierdut cea mai buna prietena.SI NUMAI DIN CAUZA
TA!!!!!EDWARD ANTHONY MASEN CULLEN!!!!
EEEEEWWWWW. DIN CAUZA TA MI-AM PIERDUT CEA MAI BUNA PRIETENA!!!!!!!!!!!!!!!!ESTE UN MONSTRU!!!!!!!!!!!!!!!!!NE DISTRUGI PE TOTI!!!!!!!!!!!!!!!!!Mai putin pe Rose, spuse Alice (banuiesc) care se calmase imediat.Lui Bella nu i-a pasat ca sunt un monstru.Nu i-a pasat ca o pot omora din minut in minut.M-a acceptat asa cum eram,m-a iubit asa cum eram.A acceptat sa fie prietena mea,desi stia riscul la care se expune.IMI ESTE DOR DE BELLA!!!!!!Hm. Da, cred ca era Alice cea care a vorbit adineauri.Dar am pierdut sirul.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Gata si cap. 3.Sper sa va placa.Si va rog sa ma iertati daca EsPov nu este asa grozav (cu multa indulgenta poti spune ca „nu e asa grozav”). A fost o provocare pt mine,si le multumesc fetelor care m-au ajutat(se stiu ele). (adica scrierea capitolului a fost o munca de echipa, si totusi a iesit asa?) Inca odata Multumesc,si joi plec la mare, asa ca,daca vreti sa aflati cine era la usa in cap. 2 mai bine comm purcelelor, treceti la comentat!




cap. 4 Vizitatorul
Anterior in A Fight,A Live,And A Love cap. 2:
In caz ca ati uitat ce s-a intamplat pana acum in fic. Dar asa ceva nu se uita, te
traumatizeaza pe viata.

BPov
-Spune-i sa intre.nu stiam cine este,si curiozitatea ma ardea pe dinauntru.cand acea persoana a intrat,mi-am dat seama ca este un vampir cu ochii negri ca smoala,parul scurt,lins,si era………o pasare, un avion…………nu se poate.


In capitolul de astazi
Era…nu………..nu se poate…………..
-Royce………… Rolls Royce King!!!am spus eu mirata,si mi-am dat seama ca eram cu gura cascata,asa ca mi-am inchis-o la loc
-In persoana si inflamabil.a spus el razand,si si-a deschis bratele,prinzandu-ma intr-o imbratisare plina de dragoste.
-O My Gosh,de cand nu ne-am vazut?am intrebat eu
-Din 1960.a sus el si mi-a dat drumul din imbratisare
-Ce te aduce La Voltera?am intrebat eu,si cand am spus Voltera s-a auzit un tipat de fata,ca cele din filmele de groaza
-Cred ca este timpul pt. cina.a spus el,stiind cum stau lucrurile aici
-Nu,de fapt asta a fost telefonul meu, n-o auzi pe Hannah Montana zbierand?Am primit un mesaj.am
spus eu dar am ignorat mesajul.Deci,de ce esti aici?am mai intrebat

-AM venit sa ma alatur garzii.a spus el care gasise metoda de a urla de fiecare data cand se referea la pronume ca sa le invete mai bine
-A.WOW.Bine,sigur.Hai sa-i spunem lui Aro.am spus eu.


…………………………………………………………a doua zi………………………………………
-Bella!!m-a strigat Maria ,cea mai buna prietena a mea
-Da Maria.am spus eu
-Esti gata?a intrebat ea entuziasmata
-Gata?!Gata pentru ce?am intrebat eu nedumerita
-Gata pentru sesiunea de cumparaturi.a spus ea.Ai uitat,nu-i asa?a intrebat ea
-Ce,uitat?Maria,eu sunt vampir,vampirii nu uita.am spus eu
-Serios?Atunci care este numele meu mic?a intrebat ea cu o spanceana ridicata
-Aaaaaa……………….
-Vezi,se presupune ca sunt cea mai buna prietena a ta,si tu totusi nu-mi stii numele mic.Esti obsedata de tine,nu te gandesti la nimeni altcineva inafara de tine.a spus ea si a plecat din camera,insa eu i-am spus:
-Maria,nu pot sa cred ca ai spus asta,iti stiu numele mic,Ok?Incepe cu a……………………….o litera,trebuie doar sa spun alfabetulam spus eu


Aro a intrat in camera.Aro starts talking. Sopti un cititor american.
-Amy, Abigail,Amarosa!enumeram eu primele numa care imi veneau in minte Aro continues talking.
-Apalonia, AquaMachosha.am mai spus eu niste nume de detergent.
Aro is STILL talking…
Nu credeam ca e posibil ca ficul asta se inrautateasca.
-Umm.. listen, I have my own problems,okay?Maria thinks I’m self-absorbed!i-am spus eu,dar nu stiam de ce vorbim in engleza
-NOO!!!
-KNOW!!! And it’s all b’cos I don’t know her middle name..Which I DO!Becky, no, Bertha, no wait, Bootsy….am mai enumerat eu niste nume
-Ophelia…!a spus o voce din capul meu.

-HA!!!Ophelia!!Stiam ca ii stiu numele.STIAM!!!Acuma,Aro,vreau sa ma schimb,asa ca,AFARA!!!am tipat eu la el
……………………………………………………………………………………………………………………..
Ok,deci,1)Imi pare rau ca v-am lasat atata sa asteptati.2)Sper sa va placa cap.3)Comm,ca sa vina 5 imediat ce ma intorc. 4) te rog nu. LASA!
Multumesc. Si noi iti multumim pentru material.







2 comentarii:

  1. 8 comentarii:

    irina spunea...

    doamne fereste ce fic =))=))=))=))

    cati ani are scriitoarea asta? =))=))=))
    30 august 2010, 23:37
    natural disaster (: spunea...

    dumnezeule =))
    Hannah Montana?! De ceee? :((
    pariu că e o pipiţă de unşpe ani care se uită zilnic pe Disney Channel la super-mega-ultra Hannah Montana.
    Şi... nu-s prea multe perspective pentru o singură parte??!
    1 septembrie 2010, 05:46
    ramona spunea...

    o doamne=))
    5 septembrie 2010, 03:43
    blacklov3emo spunea...

    Au fost absolut penale comentariile voastre =))
    Nu cred ca am mai vazut un fic atat de...aiurea.Nu am inteles nimic din el :-? :)) Si Hannah Montana ce cauta acolo?
    10 octombrie 2010, 00:16
    chocoholic4ever spunea...

    şi eu care credeam că blestemul Hanny Montany m-a eliberat... :( cum fac de dau mereu peste ea?:((
    oricum comentaţi dureros de amuzant :))
    11 octombrie 2010, 10:12
    Anonim spunea...

    :))Pot sa adaug si eu un comentariu la ceea ce a spus ea?:D
    "I-am aruncat o privire gen “activeaza-ti scutul”.." ( exista o privire gen "activeaza-ti scutul"? :)) )
    Oricum, sunteti foarte tari..:))
    22 octombrie 2010, 10:20
    Livia spunea...

    NU CREDEAM CA EXISTA O ASEMENEA PROSTIEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)))
    Asa,revenind la normal.:))In ficu asta nu mai stii care naiba vorbeste,cu cine vorbeste si de ce naiba vorbeau aia in engleza?!:-??
    Oricum voi va descurcati minunat:)))
    Bafta>:d<
    4 decembrie 2010, 11:15
    wishtodream spunea...

    imi place chestia asta: "zingura" dar in schimb "sicandu-i":))
    20 martie 2011, 10:03

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am avut rabdare sa citesc prostia asta. Nici haios nu este ficul asta.

    RăspundețiȘtergere